Men det är ändå ogott. Om mat som väcker känslor.
https://lustochliv.blogspot.com/2012/03/men-det-ar-anda-ogott-om-mat-som-vacker.html
Jag gillar kött... och mjölk i kaffet... är varken råfrälst eller hatar kolhydrater.... För mig är det viktigt att vara varsam med jorde...