Något är helat. Fundamentet är på plats igen. Hallå världen, här kommer jag!
https://lustochliv.blogspot.com/2012/05/nagot-ar-helat-fundamentet-ar-helt-igen.html
Våldtäkten av de sabinska kvinnorna, som sägs ska ha skett under antiken. Målning av Petro de Cortona 1627-29 Jag får en känsla av a...