Alla eller ingen. Gisslet med generaliseringar.
https://lustochliv.blogspot.com/2013/07/alla-eller-ingen-gisslet-med.html
Jag har svårt för generaliseringar. Jag känner mig sällan som alla, ingen, alltid eller aldrig. Därför kan det kännas jobbigt nä...