charlottecronquist

Charlottes frågelåda: Hur hittar jag min livsgnista?



Jag är så tacksam för de frågor jag får om livet, om relationer, om sexualiteten – eller vad det nu kan vara som människor undrar över.

Det ger mig själv tillfälle att reflektera det som för tillfället bekymrar andra. Jag känner djup tacksamhet för det.

Häromdagen fick jag en fråga om livsgnistan, om känslan av att ha tappat en del av den. Hur hanterar man livet när tycks vilja springa sin väg?

Det intressanta med just den frågan är… att genom att ställa frågan, så ger frågeställaren sig själv en del av svaret. <3


Här kan du hitta fler frågor som jag har svarat på.


Love is my religion

Related

frågelåda 4926997178854086123

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item