charlottecronquist

Gudinnehelg på Österlen - varmt välkommen!

Den 17-18 mars ordnar Åsa Nyström och jag en gudinnehelg på Österlen. Tillsammans möter vi våren... känner vår gudinnekraft och ges också ...




Den 17-18 mars ordnar Åsa Nyström och jag en gudinnehelg på Österlen.
Tillsammans möter vi våren... känner vår gudinnekraft och ges också tillfälle att andas och vila.
Och vi ordnar det till ett fantastiskt pris 1575 kr inklusive en övernattning och mat.



Det kommer in allt fler gudinnor i mitt liv. Eller så kanske det är så att jag börjar se gudinnan i kvinnorna jag möter. För mig representerar gudinnan essensen, det heliga i oss, en aspekt av livet... och där, i gudinnan möts det feminina och allt det där underbart flödande i oss.
Uttryckt på ett annat sätt kan jag säga att gudinnan representerar kärleken i kvinnan.

Åsa Nyström, som bland annat är yogalärare, kommer att leda gruppen tillsammans med mig. Det blir en helg då vi både får blomma i vårt feminina och ges tillfälle att bara vara, nära naturen.
Vi har förberett ett program som innefattar vägledd meditation, rörelse, sharing och en del övningar - ett program som också kan påverkas av de gudinnor som väljer att vara med om den här korta resan.

För ett och ett halvt år sedan fick jag kontakt med en inre gudinneaspekt i mig själv. Det var den sumeriska gudinnan Inanna som uppenbarade sig i en meditation och sa till mig att starta gudinnecirkel. Vilket jag lydigt gjorde. Nu pågår den tredje terminen gudinnecirkel varannan vecka i mitt hem och jag ser transformation ske inför mina ögon. Det är helt fantastiskt med detta kvinnorum... och att få möta kvinnornas resor djupt inne i sig själva... För mig är det ett privilegium att varsamt leda dessa kvällar, med kvinnor i alla åldrar.

Och nu tar jag, tillsammans med Åsa, ett steg till och erbjuder två dagar i gudinnors sällskap. Och vill du vara med behöver vi få respons - i form av en betald anmälningsavgift - senast denna fredag.

Jag ser fram emot denna helg, i bokskogens famn, i gudinnors sällskap och jag hoppas att en av deltagarna är du.

Anmälan: Du anmäler dig genom att sätta in 500 kr till Åsa Nyström på plusgiro 1002581-5.

Alltså:


Möt våren som gudinna!
En helgkurs för dig som vill och behöver vila, hämta kraft, bara vara och njuta av livet, helas av naturens läkande kraft, inspireras av andra och känna din inneboende gudinnekraft. Detta sker i en trygg gemenskap tillsammans med likasinnade kvinnor.

Du får bland annat en guidad gudinnemeditation, vandring i kontakt med naturen, yoga/rörelse-pass, kreativitet och sharing(samtal) i cirkel .

Kostnad: 1575 kr, varav 500 kr är för enkel ekologisk mat och logi i dubbelrum. Moms tillkommer för företagare. Enkelrum för 150 kr extra kan beställas i mån av plats.

Anmälan: Du anmäler dig genom att sätta in 500 kr till Åsa Nyström på plusgiro 1002581-5.
Skriv namn, e-postadress och kursens datum på din inbetalning.

Kursledare:
Charlotte Rudenstam. Författare, kroppsterapeut, och leder kvinno- och gudinnecirklar. 0703-224242 www.lustochliv.se,lustochliv.blogspot.com

Åsa Nyström. Yogalärare, hälsovägledare, örtterapeut och lärare i personlig utveckling med mångårig erfarenhet av att vägleda människor. Tel.0414-60531www.smilingmountain.com

Bra att ta med: Lakan, handduk, inneskor, bra promenadskor, regnkläder, yogamatta/liggunderlag, filt, anteckningsbok och penna.
Varmt välkommen till en inspirerande helg!




Vi kommer att hålla till på Näckrosen, i bokskogens famn.

Related

Österlen 8242652560409219649

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item