charlottecronquist

Lördagsmeditation: Förändring

Det är så lätt att tänka att bara andra börjar förändra sig så kommer min värld att bli bättre. Tänk då ett litet steg till. Hur må...



Det är så lätt att tänka att bara andra börjar förändra sig så kommer min värld att bli bättre.
Tänk då ett litet steg till. Hur många skulle du behöva förändra för att världen skulle bli som du vill?
Vad skulle hända om du började med att fokusera på dig själv... istället för att söka felen och problemen utanför dig själv?
När jag tar mitt inre ledarskap gör jag det inifrån och ut. Min erfarenhet är att det fungerar bättre än tvärtom.
Det tror jag personer som Kay Pollak håller med mig om.

Related

lördagsmeditation 3422782735348728240

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item