charlottecronquist

Boost: När andra avslutar, så startar jag. Häng med och bli 100% du!

1. Nu startar jag sommarcoaching: Bli 100% du.

Du får tre sessioner, vi tittar på tre aspekter av dig och ditt varande - och du väljer vad du vill fokusera dig på. Vill du bli vän med dig själv? Vill du får bättre relationer? Vill du bjuda in lusten i ditt liv? Vill du våga vara här och nu? Eller kanske något annat. Du väljer ett spår och så kör vi.
Om du anmäler dig senast 1 juni, så får du 100% Charlotte - ta ditt inre ledarskap, i e-boksformat, som extra bonus.

2. Nyhetsbrevet återuppstår.

Efter en lång tid i dvala återuppstår nyhetsbrevet, där jag då och då kommer att ge dig inspiration som kan bidra till att du känner att kärleken är svaret. Tanken är att de blir korta och koncisa och att du snabbt kan få impulser till att göra något som tjänar dig.

3. 100%-podden startar.

Snart, snart startar 100%-podden. Jag samlar intervjuer och möter fantastiska människor som älskar livet. Jag ser så mycket fram emot att sjösätta detta hjärteprojekt. Självklart kommer du att få veta mer om det i nyhetsbrevet. 




Related

livet 4207995808997429024

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item