charlottecronquist

Dags för mindre skam i kroppen!




Många människor tillåter sig varken att njuta av livet eller sexualiteten. De har en massa skam i kroppen. Jag har definitivt tillhört dem.

Än idag kan jag drabbas av skamattacker - men de tar sällan lika hårt, eftersom jag nu har medvetenhet om vad som händer i kroppen.

Detta, vägen från att ha ett liv präglat av skam, till ett liv där jag ofta känner mig helt fri att vara mig själv, gör att jag vill dela med mig av kunskaper och erfarenheter - som kan bidra till ett liv där du är 100% du.

Så jag startar webbkurser - och självklart handlar en av de första om sex och skam. Jag väljer att namnge den efter min bok "Ingen skam i kroppen" - så får du som känner till mig sedan tidigare lite extra igenkänning.


I "Ingen skam i kroppen" får du möjlighet att se närmare på vilka värderingar du har kring kroppen och sexualiteten och öppna dörren för mer njutning.

När du blir medveten om vad som gör att du väljer att begränsa ditt liv, så kommer det att bli mycket lättare att ta steg mot ett liv där du känner dig mer fri att säga ja till det du längtar efter.

”Ingen skam i kroppen” är en kurs för dig som ibland skäms över din kropp, som rodnar eller tycker det är jobbigt att prata om sex eller som har svårt att njuta av sex – eller för dig som helt enkelt vill njuta mer.


Efter kursen har du fått med dig detta:

  • En förståelse för hur dina (omedvetna) värderingar om kroppen och sexualiteten styr dig.
  • En förståelse för hur skam påverkar förmågan att njuta.
  • Ny förståelse för din underbara kropp.
  • Verktyg och övningar som ökar din självkänsla.
  • Verktyg och övningar som bejakar din kropp, din sexualitet och din gränssättning.
  • Meditationer som ger fördjupande insikter skam, kropp och sexualitet.
  • Bonus i form av rabatt på personlig coaching.




Gör kursen när och hur du vill

De allra flesta har skam i kroppen och känner att de inte riktigt vågar leva livet fullt ut. Särskilt svårt kan det vara att bejaka kroppen och sexualiteten.

I kursen får du förutom fakta, övningar, reflektioner och meditationer också ta del av mina egna erfarenheter när det gäller skam och sexualitet.

En av de fina sakerna med att gå en webbkurs är att du kan göra den helt i din egen takt och utan att någon annan vet att du gör det. I lugn och ro kan du gå kursen och jag rekommenderar dig att ta god tid för övningar, reflektioner, och meditationer. Det kursen öppnar för är att du möter livet på ett nytt sätt, där du kan känna dina sunda gränser och oftare säga ja till njutning.


När du köper kursen har du tillgång till den omedelbart och sedan kan du logga in hur mycket du vill i hela sex månader. Det innebär att du kan göra övningarna fler gånger och komma till djupare insikter. Det finns också en möjlighet till personlig coaching före, under eller efter att du har gått kursen.

Jag  vill göra det lätt för dig att välja att gå webbkurs med mig.
Normalt kostar denna kurs 599:- inkl moms.
Men eftersom du läser min blogg så ger jag dig en introduktionsrabatt på hela 35% - som gäller de första 100 som väljer att gå kursen och har funnit den här. Då blir priset under 400 kr. För att få det priset behöver du använda rabattkoden ccintro när du köper kursen. 



Related

webbkurs 7700371172821449826

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item