charlottecronquist

Nu får du en matnyttig tantrakurs (online) till påskpris!




För några år sedan skapade jag onlinekursen Lekfull tantra.
Nu har jag utvecklat kursen rejält – med fler kapitel, fler filmer och fler övningar.
Och fram till annandag påsk får du den till påskpris: 399 kr (inkl moms)!

Sedan jag skapade den här kursen för första gången har jag skrivit boken ”Lekfull tantra – din väg till att njuta av livet”, jag har genomfört helgkurser, parkurser och workshoppar med Lekfull tantra. De erfarenheterna tar jag med mig i den förnyade kursen.

Grundidén med Lekfull tantra är att du kan närma dig tantra – och dig själv – på ett lekfullt sätt, utan en massa måsten, utan en massa rätt och fel. Du gör helt enkelt så gott du kan på dina villkor.

Lekfull tantra online är en grundkurs i tantra och tantriskt sex. Du får gå igenom grunderna i tantra – till exempel betydelsen av andning, närvaro och dina sinnen.
Kursen är indelad i tolv kapitel och till de flesta hör uppgifter – som ger dig möjlighet till reflektion.

Du få meditationer, andningsövningar, tantriska grundövningar. Du får lära dig mer om energi, om rörelse, om ögonkontakt. Många övningar kan du göra själv, några kräver en partner (eller att du är extra uppfinningsrik.)

Och du får ett kapitel med lekfulla övningar.

Med Lekfull tantra får du
en grundkurs i tolv kapitel
flera instruktionsfilmer som hjälper dig till ett mer tantriskt liv
reflektionsfrågor
meditationer
tantraövningar
lära dig flera andningstekniker
veta mer om energiorgasmer
skapa förutsättningar för ett tantriskt kärleksmöte
nosa på kopplingen mellan sex, tantra och andlighet
och förhoppningsvis mer självkärlek!

Normalt kostar kursen 500 kr! Men du får den till introduktionspriset 399:- och det gäller fram till 14 april – när du checkar ut från webbshoppen behöver du fylla i rabattkoden EASTER20 för att få rätt pris! Här köper du kursen.

Det här blir en av dina möjligheter att ta hand om dig under den här tiden med social distansering.


Charlotte Cronquist är kärlekskrigare
Love is the answer 

Related

tantrakurs 738753561233450952

Skicka en kommentar Default Comments

  1. "Grundidén med Lekfull tantra är att du kan närma dig tantra – och dig själv – på ett lekfullt sätt, utan en massa måsten, utan en massa rätt och fel. Du gör helt enkelt så gott du kan på dina villkor."

    Briljant.
    För det där tror jag är en underpopulerad nisch (missförstå mig rätt), för så mycket annat tantra-aktigt uppfattas av mig (talar bara för mig själv!) som allt annat än lekfullt. Så heja dig!

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt! Vi behöver alla lära känna våra kroppar bättre och vad vi behöver få att må bra. Fysiskt och mentalt. Heja dig! <3

    SvaraRadera
  3. Schysst du är! Och din beskrivning av vad man kan vänta sig tror jag sänker tröskeln för många. HEJA PÅ!

    SvaraRadera

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item