charlottecronquist

Årets adventskalender: Sex med universum

Förra året bjöd jag på en adventsbok här på bloggen. Jag kallade den för “Vägen till ja”. Den handlade om min resa från fegis till modig, ...



Förra året bjöd jag på en adventsbok här på bloggen.
Jag kallade den för “Vägen till ja”.
Den handlade om min resa från fegis till modig, från nej till ja, från lögn till sanning...
min väg mot 100% Charlotte (fast det visste jag inte då).
I år blir det något helt annat.
Nu kommer jag att fokusera sexualitet på flera sätt.
Jag väljer att kalla kalendern “Sex med universum”.
Häng med från starten 1 december 2012.




Här är en länk till första avsnittet av Adventsboken 2011.





Related

sexualitet 8866323672164759346

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item