charlottecronquist

100%-podden live på Ängsbackas tantrafestival




– Du skulle kunna föra nära samtal på Globen, Charlotte.
Ungefär så sa en av de personer jag intervjuade för 100%-podden förra våren.
I sommar händer det, åtminstone nästan.
Under årets tantrafestival på Ängsbacka 2-7 augusti kan du få vara med när jag kör 100%-podden live på scen – i samtal med spännande workshopledare.
Wohooo! Det känns såå härligt!


Vill du komma på någon av festivalerna på Ängsbacka i sommar? Använd iså fall min rabattkod LUST16 så får du 10% rabatt på festivalbiljetten.

Det är så spännande att driva ett projekt från hjärtat och känna att här möts både min professionalitet och min förmåga till närvaro. Det är en av de saker som 100%-podden representerar för mig. Efter ett år har jag gjort nästan ett avsnitt i veckan, de flesta samtal på svenska, några på engelska och se en egen sommarspecial.

Nu tar jag podden ett steg vidare och flyttar upp samtalen på scen. Under festivaldagarna kommer jag varje lunch att ha ett ungefär halvtimmeslångt samtal med en workshopledare.

Samtalen sker i total närvaro, och utgår ifrån vad som vill hända i ögonblicket – självklart kommer vi att tala om tantra, om kärlek, om sexualitet, om livet och förmodligen får du en större känsla för vilka mina samtalspartners är, snarare än vad de gör.

För mig är 100%-podden ett sätt att sprida ord av kärlek, det är samtal som bygger på att skapa en bubbla av närvaro och där jag är genuint nyfiken på den person som sitter framför mig.

Det spritter av glädje i mig vid tanke på att göra dessa livesändningar (som kommer att spelas in, för att senare kunna bli avlyssnade av dem som prenumererar på min podd). Dels är det en härlig utmaning att föra samtal på engelska inför publik, dels ska det bli så spännande att se vilken bubbla av närvaro vi kan skapa tillsammans, först jag och den person jag för samtal med och sedan alla de som väljer att komma och lyssna.


Jag kommer att göra en del andra saker på tantrafestivalen också – du får veta mer efter hand.


Strax kommer du att få ett rabatterbjudande.

Men först vill jag säga något om vad en podcast är. Du kanske ännu inte har upptäckt dem? Enkelt uttryckt är poddar som radioprogram som ligger ute på nätet. Det är fritt att lyssna på de flesta poddar. Det går också enkelt att prenumerera på dem via iTunes. Är du nyfiken på 100%-podden redan nu kan du läsa mer här. Jag lägger alltid ut avsnitten på min blogg, men det enklaste sättet att lyssna är att skaffa en podcastapp (det finns både de som är fria och de som kostar lite pengar) till sin smarta telefon eller surfplatta. De poddar du prenumererar på kan du då lyssna bekvämt på när du vill.

Så förutom mitt eget online magasin – bloggen, har jag alltså en egen radiokanal – 100%-podden.

Vill du komma på någon av festivalerna på Ängsbacka i sommar? Använd iså fall min rabattkod LUST16 så får du 10% rabatt på festivalpriserna. Själv hinner jag bara att vara med på just tantrafestivalen och jag hoppas att vi ses där.


Charlotte Cronquist är kärlekskrigare

Love is the answer

Related

världen 6324296198987536395

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item