charlottecronquist

Jag har tryckt på publiceringsknappen. Jippie! 100% Charlotte snart på en läsplatta nära dig

Mitt liv är så himla spännande. Jag vågar vara fantastisk. Jag vågar älska mig själv. Och då menar jag inte bara det där enkla. Som ...





Mitt liv är så himla spännande.
Jag vågar vara fantastisk.
Jag vågar älska mig själv.
Och då menar jag inte bara det där enkla.
Som att jag är kärleksfull, trofast, lojal, kreativ och allt det där.
Utan att också kunna älska tårarna, ångesten, rädslan... Det svarta.
För allt det där är ju jag.
Och när jag kan älska allt så tar jag ju mitt inre ledarskap.


Det är vad 100% Charlotte handlar om.
Den 12 maj finns den som e-bok.
I går tryckte jag på publiceringsknappen.
Det är både skakigt och spännande.


Och i dag bloggar jag hos Torkild Sköld.
I går fanns jag längst fram på Damjournalen.
I kväll får jag journalistbesök hos mina gudinnor.
Mycket som händer.


Jag gillar det här flödet.


(Och för dig som var med mig häromdagen - det känns bättre i foten i dag, men än törs jag inte springa.)


Så är du journalist eller bloggare... hör av dig... då kan du få mer material om boken. Skicka ett mejl till charlotte snabela lustochliv.se 
Och du är (oavsett yrke) välkommen på min Releasefest den 12 maj. I Malmö så klart.




Kram på dig!





Related

Viveka Eriksson 2912396518244938684

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item