charlottecronquist

I kväll är det dags för The Joyride! Yes!

Jag befinner mig i Stockholm just nu.  Anmälningarna till vår första Joyride ramlar in. Just nu är det fler än trettio namn på lista...



Jag befinner mig i Stockholm just nu. 
Anmälningarna till vår första Joyride ramlar in.
Just nu är det fler än trettio namn på listan och det känns så roligt.
För jag vill verkligen vara med och bidra till att fler vågar leva sitt liv fullt ut.

Den senaste tiden har jag varit uppfylld av frågan: Vad är det att leva till 100%?
Svaren på min fråga beror lite grand på min sinnesstämning. Men det handlar ju om att omfamna allt. Allt det jobbiga och allt det underbara. Att tillåta att livet är en berg- och dalbana och att verkligen se tjusningen i det, att inte bäva för det.

Det intressanta är att det kan finnas rädsla både för det positiva pirret i magen och för rädslan som kan följa. Och när vi inte vågar, tja, då blir vi kvar i mellanmjölkens land och vågar inte känna så mycket. Och hur levande är då livet?

Jag brukar säga att jag är en levare, till skillnad från att vara en överlevare.
I dag känns mitt liv, direkt på huden, det finns höga toppar och djupa dalar och det är okej, jag inser att de är en del av livets flöde - bara jag tillåter det.

Så just nu känns det så spännande, att ha en stor grupp människor som ska komma i kväll och en mindre grupp människor som ska gå kurs hela helgen
Till båda finns fortfarande möjlighet att komma - bestäm dig snabbt, för att ta en tur på livsresan mot att våga vara du fullt ut... att känna att livet är fyllt av kärlek, sex och frihet - bara du tillåter det.
Vi ses i berg- och dalbanan.






Related

the Joyride 374856852895042482

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item