charlottecronquist

Morgonpepp.

När jag kom hem från min virtuella morgonpromenad möttes jag av det här mejlet på Facebook: Fick en ingivelse när jag kl...





När jag kom hem från min virtuella morgonpromenad möttes jag av det här mejlet på Facebook:



Fick en ingivelse när jag klickade upp din blogg nu imorse. Att jag igen skulle tala om för dig hur mycket jag uppskattar det du är och det du gör. Det är svårt emellanåt att gå där framme och bana väg för andra. Tack för att du gör det! 
All kärlek och värme och kraft till dig Charlotte.

Och jag känner att detta kan bli en alldeles fantastiskt dag.
Det är skönt att få pepp emellanåt.
Och det är viktigt att lägga märke till den.
Hör du när din omgivning visar dig uppskattning?
Tar du in det i ditt hjärta?
Det tränar jag på.
Ta emot kärlek.

Tack <3 

PS: Eller peppa dig själv. Vilka är dina bästa självpepp?

Lite pepp:

Related

YouTube 4200638129346146825

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item