charlottecronquist

Bokreleasen i Malmö: Premiär för meningsfullt mingel

Wivan ställer frågor om boken och jag svarar det som faller mig in.   Den första etappen av min supervecka är avslutad. Nu har jag p...

Wivan ställer frågor om boken och jag svarar det som faller mig in.

 Den första etappen av min supervecka är avslutad. Nu har jag presenterat boken 100% Charlotte - Ta ditt inre ledarskap - i Malmö.

Det kändes jättefint. Ett trettiotal personer slöt på på Poeten på Hörnet. Merparten kvinnor och många som jag kände - men också en handfull människor jag mötte för första gången i mitt liv.

Vi inledde med meningsfullt mingel. Maken och jag har gjort en inplastad kortlek med 52 kort - lika många som antalet kapitel i boken - med en fråga på varje kort - och med hjälp av dessa frågor minglade deltagarna.

Hög energi i rummet, vill jag lova.
Jag läste ett kapitel i boken, sedan samtalade Wivan-Kristina Sandberg och jag. Jag fick applåder och fin feedback, många kramar och en hög med böcker sålde jag också. En riktigt härlig start på min vecka.
Tack alla som var med - närvarande eller i tanken <3 Nu drar jag till Stockholm för att fortsätta veckan där. I morgon är det den officiella bokreleasen på Hälsans hus på Fjällgatan i STockholm. Start kl 18. Varmt välkommen!

PS: Boksläppet i Malmö gjordes i samarbete med ABF. Varmt tack.




Related

Wivan-Kristina Sandberg 4543349122578775794

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item