charlottecronquist

Charlottes frågelåda: Hur hittar jag en partner?

Eftersom jag får många frågor om livet, kärleken och sexualiteten, så har jag bestämt mig för att öppna en frågelåda. Så där en gå...





Eftersom jag får många frågor om livet, kärleken och sexualiteten, så har jag bestämt mig för att öppna en frågelåda.
Så där en gång i veckan kommer jag att leverera svar.
Du är välkommen att ställa dina frågor, antingen i kommentarsfältet här på bloggen, eller i privat mejl till mig.



  Jag är en del av #blogg100. Detta är dag 2.

Related

kärlek 2907320156567575754

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item