charlottecronquist

The JoyRide Kåt på livet – helgkursen för dig som vill vara 100% du.



Vill du känna dig mer levande, mer vital, mer kärleksfull? 

Vill du känna din energi spritta? 
Vill du gilla din kropp? 
Vill du släppa begränsande skamkänslor? 
Vill du känna lusten spira i dig?

Möt Alexander och mig på helgkursen The JoyRide Kåt på livet. En kurs som bidrar till att du vågar ta mer plats i ditt liv och vågar känna mer av din sexuella energi.

"Jag känner mig enormt tacksam efter att ha gått den här kursen, jag har fått utmana rädslor som jag haft så länge jag kan komma ihåg."



Kåt på livet är en kurs där du varsamt lotsas till att ta mer plats i ditt liv, av Alexander och mig, som har stor erfarenhet av att skapa trygga rum för människor som vill våga mer i allmänhet och som vill våga komma mer i kontakt med kroppen och sexualiteten i synnerhet.
Du kan delta i Malmö eller Stockholm under september - november och i Göteborg under november.

Det är lätt hänt att begränsa livet, att välja att inte följa hjärtats röst, 

att låta känslor av skam, skuld och chock hindra dig från att leva livet fullt ut.

Det finns en annan väg … som både kan kittla och locka - en väg där du kan släppa en del av dina hinder. 

Vem tackar dig för ett liv utan frihet?
Hur skulle du känna det vid livets slut om du sällan vågat
?


Vi vill bidra till att du tar plats i ditt liv, 

att du låter ditt liv bli en joyride, 
ett liv där du tillåter alla slags känslor, 
där du tillåter dina drömmar att förverkligas 
och där du njuter av att vara du.

Och där vi bjuder in till samtal om sex och till övningar som gör dig mer bekväm med din kropp.

En helg där du och din kropp är viktiga, fylld av praktiska övningar, 
samtal, reflektion och dans. En helg där du blir friare att vara du och kan släppa en del av dina rädslor.



Vem är du som går kursen?

The JoyRide Kåt på livet riktar sig till dig som vill njuta mer av ditt liv och känna dig mer fri att vara dig själv. Du är nyfiken och kanske lite rädd. Du är beredd att under trygga former utforska livet och öppna för mer. Du är beredd att vara mer i kontakt med din kropp och längtar efter att våga känna mer.
Du kan komma som du är, du kan komma tillsammans med en partner (men det är ingen parkurs), du kan komma oavsett sexuell preferens.
Kursen innehåller övningar som innefattar beröring, på dina villkor. Viss nakenhet kan förekomma, men observera att detta inte är en sexkurs.


Vad har kursen gett tidigare deltagare?


Jag har börjat släppa mina sexuella spärrar, det känns som början på en resa. En resa där sexualiteten avdramatiseras och ses som en del av livet. Jag har vidgat mina vyer och också sett varifrån vissa av mina spärrar kommer.Insett att jag måste släppa fram stora mig, för att få lilla mig lugn och för att komma dit jag vill i livet.

Rebecka

Jag fick ut så sjukt mycket under de här dagarna. Jag känner mig enormt tacksam efter att ha gått den här kursen, jag har fått utmana rädslor som jag haft så länge jag kan komma ihåg. Jag kommer att gå fler kurser i framtiden. Jag känner mig fri.

Markus S.

Tacksam för en JoyRide som fått mig att landa med nya insikter om mina ja och nej. Att våga erkänna för mig själv att jag ägnat så mycket tid åt att fundera över vad andra behöver och att jag har ”småljugit” en hel del, har varit smärtsamt och skamfyllt, men nu ser jag med nyfikenhet och lust fram emot vad som komma ska.

Hanna




Behöver du veta mer innan du bestämmer dig? Mer om kursen på hemsidan.
Känner du redan nu att du vet tillräckligt mycket för att köpa din plats? Det kan du göra här.


Kåt på livet - höstens kurshelger

Malmö
10-12 oktober
21-23 november

Stockholm
26-28 september
24-26 oktober
28-30 november

Göteborg
7-9 november


Related

the Joyride 9061067013886072494

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item