charlottecronquist

ISTA-konferens: Närvarande i Berlin

Alexander minuterna innan han började föreläsa om skam.

Första gången jag var på ISTA-konferens i Berlin blev jag förvånad. 
Madrasser på golvet, meditationskuddar och så mycket mer än snack.
Andningsövningar, tantra, intuitiv beröring, dans och sharing var några av gårdagens moment. 
Och så klart mycket snack om sexualitet

Hela rummet är gult, stämningen hjärtlig, här finns människor från många länder. 
Skratt i luften, innerlighet, lite skam, en känsla av sammanhang och så många normbrytande människor som vill vara sig själva. 
Det är som att befinna mig i extra näringsrik jord och jag suger i mig. 
Känner hur mina livsandar blir påfyllda att rummet, atmosfären och människorna får mig att vibrera. 
Alexander snackade om skam i går, nej inte bara snackade, han lät oss känna skammen i kroppen och bidrog till att ett lager kunde frigöras. 

Det här är en av Alexanders bild till föreläsningen om skam. Om du vill veta mer om skam och hur du släpper en del av den, så har du en utmärkt möjlighet på höstens helgkurser Kåt på livet. Göteborg 7-9/11, Malmö 21-23/11 Stockholm 28-30/11.


Undrar vad denna dag har i sitt sköte? 

ISTA - det är international school of temple arts, en organisation som vill bidra till en fördjupad syn på sexualiteten som en skapande kraft. I Berlin är det Silja Rehfeldt och United Bliss som arrangerar konferensen.


“Follow your bliss
and the yoniverse
will open doors for
you where there
were only walls.”

Silja

Malmö, Sweden Berlin, Tyskland

Related

sex 1700231127145637584

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item