charlottecronquist

Passa på: FLYTTREA på mina böcker. Skynda att fynda.




Jag har mitt boklager hemma på Reginavägen i Malmö.
Nu har vi startat försäljningsprocessen av huset.
Då och då kommer jag att finnas i Malmö - och därför bjuder jag in till flyttrea av mina böcker Ingen skam i kroppen - frigör din sexuella kraft och 100% Charlotte - ta ditt inre ledarskap.

Beställer du nu levererar jag den kommande veckan.

Jag bjuder dig på frakten och ger dessutom mängdrabatt, vilket innebär att du när du köper en bok tjänar 42 kronor och när du beställer fyra i praktiken får en bok på köpet. 
Köper du en bok kostar den 200, två kostar 400, tre kostar 550 och fyra kostar 600 kr.

Om du vill ha en eller flera av böckerna signerade - ange det.
Kom ihåg att ange leveransadressen för böckerna.

OBS! Samtliga böcker i en beställning skickas till samma adress.

"Jag skrev Ingen skam i kroppen - frigör din sexuella kraft" för att bidra till att människor vågar vara sig själva, slutar skämmas över sin sexualitet och för att ge konkreta verktyg som bidrar till att göra det. Jag har själv haft förmånen att göra en lång inre resa, där jag vid starten skämdes för det mesta och där jag när boken skrevs kände mig väldigt mycket friare att vara jag.

Boken kan användas rent konkret för att släppa hämningar och rädslor - den är fylld av övningar, meditationer och konkreta tips - men också för att reflektera över synen på människan i allmänhet och på kvinnans sexualitet i synnerhet.

Om du vill kan du läsa boken som en politisk skrift som vill ge tillbaka makten över våra liv till oss själva. Det är tid för det nu."

Här kan du läsa mer om Ingen skam i kroppen.
Här kan du göra skamtestet.
Här beställer du Ingen skam i kroppen - använd rullmenyn för att ange antal böcker

 
 




”För mig är 100% Charlotte en oerhört viktig bok. Den är viktig eftersom den handlar om den briljanta, underbara och begåvade person som jag och alla andra kan välja att vara. Boken gjorde det så tydligt för mig att det är ett val som alltid står öppet för mig förutsatt att jag har modet att omfamna såväl mitt ljus som mina mörkaste rädslor. Charlotte inger hopp och visar, genom att generöst dela med sig av sitt eget liv, hur det är möjligt att ta mitt inre ledarskap och bli 100% jag.”

Åsa Lindén


Här kan du läsa mer om 100% Charlotte-boken.

Här beställer du 100% Charlotte - använd rullmenyn för att ange antal böcker
Här finns möjligheten för dig som vill passa på att köpa båda böckerna, till det förmånliga flyttreapriset.

Related

livet 7122182133077359173

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item