charlottecronquist

Kärleksmeditation 1: Andas in kärlek






Det är så lätt att stressa sig igenom livet.

Som om tiden är en bristvara.
Men tänk om du kan ta emot dagen, precis som den är? Om du då och då kan stanna upp och VARA i livet?
Vad kan hända då?

Meditation är ett sätt att skapa självkärlek. Att för en stund ta kontakt med ditt hjärta och möta dig. Gör det gärna till en vana att stanna upp några minuter för att ta kontakt med ditt hjärta. I den här korta meditationen vägleder jag dig.

Längtar du efter att få ge och ta emot kärlek från andra. Ett grundtips från mig som #kärlekskrigare är: Börja med dig själv. Hur mycket kan du älska andra om du inte gillar dig själv?
Behöver du stöd när du vill få en starkare och mer sann kontakt med dig själv? Kom till mig för coaching. I sommar reser jag mycket, men det är möjligt att möta mig via Skype eller Zoom också. 


Charlotte Cronquist är kärlekskrigare
Love is the answer

Related

meditation 4183618528978679749

Skicka en kommentar Default Comments

  1. Så viktigt att älska sig själv först. Därför har jag skapat "23 dagar av tacksamhet med en twist" där man varje dag känner tacksamhet för sig själv på tre olika sätt. Så viktigt!

    SvaraRadera
  2. Ja du, nog skulle världen vara en väsentligt annorlunda plats att leva på om fler verkligen kände självkärlek!
    <3

    SvaraRadera

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item