charlottecronquist

Kärlekskrigaren om NYFIKENHET

 

I december 2020 gjorde jag en rad korta filmer där jag associerade fritt kring ett ord. Men så blev jag lite trött på mig själv och publicerade inte alla.
Så här kommer en film om nyfikenhet.
Vad är nyfikenhet för dig? Vad är du nyfiken på just nu?
För mig är det en viktig drivkraft, som även styrt mitt yrkesval. För som journalist och även som coach har jag möjlighet att ställa vilka frågor jag vill! 

Charlotte Cronquist är kärlekskrigare
Love is the answer

Vad är det här?

Kärlekskrigaren Charlotte Cronquist gör en rad filmer om ord och begrepp som betyder mycket för henne - och som kan vara till hjälp för dig, när du vill få in mer kärlek, lust och glädje i ditt liv.
I dag är ordet nyfikenhet, vad är det för dig?

Dela gärna klippet, tala om det, låt oss sprida kärlek tillsammans!


Related

kärlek 4889607302797993700

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item