charlottecronquist

Snart öppnar jag Kvinnorummet



Jag längtar efter en tid då kvinnor i mogen ålder värdesätts till fullo.

Och jag tror att vi behöver göra delar av den resan själva (samtidigt som vi agerar på andra arenor).

Ett av mina bidrag blir att starta Kvinnorummet. Det blir ett   rum för kvinnor 45+ att växa i, att öka självkänslan i och att njuta i.

För vem säger glad att en mormor får vara kåt? Vem säger att det är fantastiskt att ha passerat klimakteriet? Vem talar om klokskapen vi samlar på oss genom åren? Vem ser vår potential och vårt bidrag?

Jag öppnar kvinnorummet i början av 2022. Till en början blir det ett onlineprogram och beroende på respons kan det växa och bli större. 

Vad skulle du vilja utforska i ett kvinnorum? Vilka är dina behov och önskemål?

Nu har jag öppnat en väntelista för dig som är intresserad av programmet. Du blir en av de första som får veta när det lanseras och du kommer att erbjudas en rabatt, för att du var med från början.


Välkommen in i kvinnorummet. Här kan du läsa lite mer.


Charlotte Cronquist är kärlekskrigare

Love is the answer

Related

sexualitet 1894991735697570422

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item