charlottecronquist

88. Tänk om du redan lever ditt drömliv? #charlottepodden


 

Ganska ofta möts jag av uppmaningar av typen: 

Lever du ditt drömliv?

 Lever du din potential? 

Är du den bästa versionen av dig själv?

Sådana frågor får jag också - och ibland blir jag triggad. 

Vad händer i dig när du får sådana uppmaningar?


I det här poddavsnittet reflekterar jag kring de här begreppen och vad som väcks i mig. 

Hör gärna av dig till mig om avsnittet väcker något i dig! 

Charlotte Cronquist är kärlekskrigare

Love is the answer







Related

charlottepodden 3339661717294627300

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item