charlottecronquist

Charlottes frågelåda: Hur ska jag känna kroppen?

Ofta när jag möter klienter är det helt uppe i huvudet. De tänker sig fram genom livet. Och det är helt naturligt, eftersom det är vad v...



Ofta när jag möter klienter är det helt uppe i huvudet. De tänker sig fram genom livet. Och det är helt naturligt, eftersom det är vad vi har lärt oss att göra.
Första gången jag blev uppmanad att lyda kroppens budskap, kroppens röst, förstod jag inte frågan. Inte så konstigt kanske att det kommer frågor till mig på temat: Hur gör jag för att känna kroppen.
När jag nu öppnar frågelådan, är detta frågan.



Behöver du coaching, en samtalspartner, en lyssnare eller kanske ett kärleksfullt hjärta. Ta kontakt, så skapar vi något som passar dig.











"Love is my religion".


Min vision är en värld med mer kärlek, där vi är fria att vara oss själva inifrån och ut.

Related

mind 2218156774377492147

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item