charlottecronquist

Njut av att föda barn!

Vem har sagt att det ska vara en plåga att föda barn? Jag har fött tre barn, det var fantastiska upplevelser och jag använde inga läkemedel....

Vem har sagt att det ska vara en plåga att föda barn?
Jag har fött tre barn, det var fantastiska upplevelser och jag använde inga läkemedel. Jag kände min kvinnokraft, men visst gjorde det ont.
Tänk om jag hade vetat att jag skulle ha kunnat få orgasm medan jag födde! Det hade varit härligt.

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item