charlottecronquist

Sexsibilitycoacher i hetluften.

Alexander sätter upp vår utställning på Relationsmässan i mars 2010 I går passerade jag en hälsokostaffär här i Malmö. Jag frågade efter...

Alexander sätter upp vår utställning på Relationsmässan i mars 2010

I går passerade jag en hälsokostaffär här i Malmö.
Jag frågade efter senaste numret av tidningen Free.
Jag visste ju redan att Alexander och jag skulle vara med.
Men inte visste jag att det skulle vara rena rama kompistidningen.

I våras deltog Alexander och jag på Relationsmässan i Alvik. Det var ett lovvärt försök att skapa en mässa kring relationer. Tyvärr hittade Stockholmarna inte dit. Det var fantastiska föreläsare och sjysta utställare… och väldigt få besökare.
Nu ser jag att eventet ändå tycks ha gette frukt. För dem jag ser i Free nu ett drygt halvår senare var nästan samtliga på Relationsmässan. Det var också en av skribenterna, Ann-Sofie Widmark, som var där i egenskap av energimassör.
Vi både talade, sålde böcker (2 st!) och hade en vaginartsutställning. Och nu skördar vi alltså frukten. Längst bak i senaste numret är en intervju med Alexander där han berättar om vaginarts. Och jag finns med också, fast just denna gång lite mer som fru.
Sidorna innan är en intervju med en av mina soulsisters, Jessica Menzinsky, som om några år dessutom kommer att vara en av Sveriges mest underbara präster (hon pluggar till präst i Lund nu).
Och så är där Lorenzo Stiernquist, vår egen ärkeängel, mannen som myntade begreppet sexsibility och som den 24 februari nästa år startar den tredje omgången av utbildningen.
Som om inte det räckte är det en stor artikel med Tord och Heléne på Lovelab, som vi lärde känna just på Relationsmässan och som har en katt som heter Bobo som jag tyvärr inte tål… Men besöket hos dem var ändå början på en lång vänskap och snart ska vi göra saker tillsammans.
Och som kronan på verket, så är där en artikel om Little Grandmother.
Vi är verkligen omgivna av vänner i Free.
Och det är mer media i för oss … och det kämmer mera. Just nu ligger två artiklar ute på Aftonbladets webb. I den ena berättar vi om kosmiska orgasmer och i den andra är vi sexexperter.
Tillsammans ska vi välta världen. Hoppas du också vill vara med.

Related

vaginarts.com 6671899580522235942

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item