charlottecronquist

I morgon är det dags för 100% Charlotte

Igår höll jag på att fixa och trixa en massa inför utgivningen  av  100% Charlotte eller hur jag fann min sårbarhet genom att känna sår...





Igår höll jag på att fixa och trixa en massa inför utgivningen av 
100% Charlotte eller hur jag fann min sårbarhet genom att känna sårbarhet och skam. 
Jag är en mycket van redaktör. 
Men e-böckernas värld är ny för mig. 
I dag känner jag mig stolt över att ha lyckats skapa små säljappar till boken. 
Och det pirrar i magen ordentligt inför morgondagen.







Hur marknadsför man något som folk inte är van vid att köpa? 
Det är en utmaning för mig. 
Jag känner mig som någon som ger sig ut på ett helt okänt hav. 
Var blåser vinden starkt? 
Var lurar grynnor? 
Var är det fullt blås? 
Var finns de stora fiskarna? 
Jag vet inte så mycket om det. 


För det där med e-böcker är än så länge ganska litet i Sverige. 
Och jag ger mig ut på den marknaden, av flera skäl. 
Dels känns det rätt bra att det inte kommer att offras särskilt många träd för att kunna läsa boken. 
Dels är jag omgiven av allt fler människor som använder sina iPaddar och andra läsplattor alltmer. Läsplattan har kommit för att stanna, tror jag - och gillar läsaren inte det formatet, ja då går det bra att sitta framför datorn. 


Så jag hoppas att läsarna hittar till mig i denna nya värld. 
Det känns också speciellt att den senaste tiden fått tala om det som är viktigt för mig på många ställen.


Jag har bloggat hos den prisbelönte föreläsaren Torkild Sköld. (Ännu mer grattis till dig, Torkild). 
Jag har bloggat hos relationsexperten Charlotte Sander
Jag har gjort inlägg hos Charlotte Brady, en kvinna med närkontakt med miraklerna i tillvaron.
Jag har bloggat hos soul sisters Marie Ek Lipanovska.
Jag har bloggat hos mindfulla Maria Helander.
Jag har bloggat hos passionerade Maria Appelquist.
Jag har bloggat hos min ambassadörskollega Lilian Holm.
Jag har blivit intervjuad av Damjournalen som tycker att jag är "All in".


Ett reporterteam från Skånes Fria kom och besökte gudinnecirkeln och resultatet får jag snart se.


Dessutom startar jag, tillsammans med mina soulsisters något helt nytt som startar på tisdag, vid lunchtid.


Du är fortfarande välkommen till min releasefest i morgon 18-21. Det blir bubbel, babbel, bonusar och en del överraskningar. Kom dit som 100% du!


PS: Har jag glömt något eller någon - påminn mig. Det är mycket just nu :)

Related

Torkild Sköld 4220187679010743150

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item