charlottecronquist

Om några timmar startar sexsibilityfestivalen

Tänk så mycket det är att fixa inför en festival! Jag är redan nu, några få timmar före start rätt så, hmm, tja inte utarbetad, men hårdarb...

Tänk så mycket det är att fixa inför en festival! Jag är redan nu, några få timmar före start rätt så, hmm, tja inte utarbetad, men hårdarbetad kanske. Och dagen innan vi åkte hit sa Alexander: Kan du ta hand om maten innan festivalen börjar. Egentligen var det ju ingen fråga. Det var ett bestämt önskemål. Och där satt jag att med några timmars varsel fixa sex måltider åt 20-30 personer. Måste erkänna visst ont i magen vid tanken. Kommer jag att räkna rätt, kommer maten att räcka, kommer den att bli god? Och så alla specialkoster. Fem varianter på 20 personer. Jag är vegan, jag är laktosintolerant, jag tål inte gluten, jag äter bara kött, jag vill ha lchf, jag har problem med b12, jag tål inte vitlök... Etc På något sätt har alla blivit mätta hittills och några särskilt positiva människor har tackat mej för MVG-mat. Det känns roligt. Nu är det snart lunch och efter det lämnar jag med heta händer över till vår riktiga kock. Just nu skiner solen och jag hoppas på en toppenfestival. PS: skriver från iPad, därmed detta gränssnitt, sorry. Puss

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item