charlottecronquist

Homo Amorus tar form ... mitt nej öppnade för ett stort JA till kärleken!

Alltså ibland blir jag så förvånad. Saker händer helt utom min kontroll. Jag släpper taget, I surrender, och låter flödet ske. I dag...



Alltså ibland blir jag så förvånad.
Saker händer helt utom min kontroll.
Jag släpper taget, I surrender, och låter flödet ske.

I dag skapade jag hemsidan för Homo Amorus - helt på engelska. Och skapade en Facebook-sida.
Detta är början till en tribe, en stam som verkar utifrån kärlek, medkänsla och sjysta relationer.
Jag känner hur det spritter av flödet i hela mig.

Kanske är det så att mitt nej till det gamla - som i mitt fall precis representerades av mitt ambassadörskap för kvinnors företagande - gett plats för det nya. För den kärleksfulla människan, för Homo Amorus.

Så känns det.

Jag känner mig passionerat glad. Jag är i flöde.
Join the tribe.

With all my love... I invite you... to a new world... all WE need is love...



Related

livet 3826339296461693723

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item