charlottecronquist

Saker som gör mig glad: Artikel om lycka i M-magasin

Jag skriver om du själv kan bidra till din egen lycka i detta nummer av M-Magasin . Det känns så himla bra - och redan har flera persone...


Jag skriver om du själv kan bidra till din egen lycka i detta nummer av M-Magasin. Det känns så himla bra - och redan har flera personer hört av sig ... och säger att artikeln gör skillnad i deras liv.
Och då känner jag: YES! Jag ger bidra till världen!
Underbart. Glad.
Du får så klart läsa tidningen för att få detaljerna, men jag kan avslöja några av rubrikerna på listan....
DEt är okej att tänka på dig själv
Säg ja till det magiska.
Säg nej oftare.
Lev din ladypower.
Gör val utifrån ditt hjärta.

Related

världen 8428058427372390602

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item