charlottecronquist

Nu har jag börjat med lördagsgodis

Jag har gått och grunnat på det sedan i augusti.  En del tekniska saker har förblindat mig. Men häromdagen, mycket tack vare att Evaka...


Jag har gått och grunnat på det sedan i augusti. 
En del tekniska saker har förblindat mig.
Men häromdagen, mycket tack vare att Evakarin Wallin coachade mig, 
tog jag tag i det där med att göra nyhetsbrev från 100% Charlotte.

Och när jag väl satte igång igen hittade jag allt jag behövde. Det var lite som att slå med ett trollspö. Då, i augusti, hade jag dessutom fixat det mesta. Så det låg en massa material som väntade på mig. Det var ett arbete som jag hade lagt ner och som jag nästan hade glömt bort. Och så låg det där och väntade på mig.
Dessutom är det så att jag under hösten arbetat med en bok om e-postmarknadsföring (som redaktör) och det var ju liksom bara att kolla i manus och bocka för vad jag hade gjort och vad jag behövde göra mer.

Det allra första brevet gick ut i morse. Du ser början på det här... och naturligtvis prenumererar jag själv också...  Jag kallar mitt nyhetsbrev för LÖRDAGSGODIS FÖR 100%-ARE. För jag vill bidra till fler hundraprocenterare... och jag tycker vi behöver ha en del glädje i livet... och i en påse med lördagsgodis går det ju att lägga in nästan vad som helst, från franska nougat, till tankar eller sex. 

Så det känns som ett viktigt steg är taget.
I nyhetsbrevet kan du läsa glimtar ur bloggen (och kanske välja vad du vill läsa mer om), du kommer att få tips om saker jag gör och människor jag gillar gör. 
Det kommer att växa efter hand... och jag ser själv fram emot fortsättningen.

Vill du också prenumerera. Titta överst i högra kolumnen. Klicka och du kommer in på en sida där du kan anmäla dig till nyhetsbrevet.

Min tanke är att det ska komma ut varje lördag, eller näst intill. 
Välkommen in i min värld - med nyhetsbrevet riskerar du inte att missa något viktigt... och kan få impulser till nya spännande val.

Namaste!

Charlotte

Related

prenumerera 228970401023145132

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item