charlottecronquist

I morgon startar vi meditationsmaraton. Fast bara fem minuter åt gången. Välkommen.

Jag vill bjuda på något riktigt livsbejakande. 21 meditationer för att frigöra din sexuella kraft. Du lyssnar enkelt på webben. Det e...



Jag vill bjuda på något riktigt livsbejakande.

21 meditationer för att frigöra din sexuella kraft.
Du lyssnar enkelt på webben.
Det enda du behöver göra för att få länkarna är att anmäla dig till meditationerna.
I morgon bitti kl 06.55. Häng med live, eller lyssna när du vill på dagen.
Så fort du har anmält dig får du länkar av mig.
Fem minuter för dig!
Och vill du kan du ju meditera en liten extra stund efter att jag har tystnat.



Under 21 dagar har du möjlighet att meditera fem minuter dagligen tillsammans med mig.


Meditationernas syfte är att frigöra din sexuella kraft och bidra till att du kommer mer i kontakt med dig själv och din sexuella energi.


Och varje vecka kommer att ha ett eget tema.


Meditationerna syftar både till att rensa bort sådant som kan blockera energin och att ge dig verktyg för att få energin att flöda.

Och det handlar om att känna närvaro i kroppen.

Meditationerna sänds live – men du kan lyssna på dem i efterhand – under 21 dagar och avslutas i samband med att Sexsibilityträningen startar 20 februari 2013.


21 dagar är vad som brukar tränas för att få in en ny vana. 

Och att ge dig en stilla stund, fem minuter om dagen, 
för att bygga upp din energi, känns som en bra gåva till dig själv.

Vi möts 06.55 varje morgon. Hitta en plats där du kan vara ifred.


När du anmält dig till eventet, kommer du att få länkar till sändningarna allteftersom.
Du kan lyssna via datorn, eller kanske ännu hellre i din smarta mobil.
Att lyssna till meditationerna är en gåva från mig.
Gör det bekvämt för dig. För detta är din stund.
Varmt välkommen.

PS: Vill du komplettera meditationerna med något mer handfast, rekommenderar jag dig att läsa min bok ”Ingen skam i kroppen – frigör din sexuella kraft”.


Anmäl dig genast.

Detta är en del av #blogg100 dag 3.

Related

meditation 839120532461650609

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item