charlottecronquist

Jag vågar prata om det. Om sex alltså.

Igår kväll när jag kom hem från en lyckad bridgekväll och jag öppnade brevlådan vällde det ut spännande saker. Som ett par exemplar at d...


Igår kväll när jag kom hem från en lyckad bridgekväll och jag öppnade brevlådan vällde det ut spännande saker.
Som ett par exemplar at det kommande numret av tidningen Allas.
Där jag intervjuas på temat "Våga prata om det - Mogna kvinnors lust."
Och det känns härligt att få vara med i påsknumret av en tidning som verkligen riktar sig till mogna kvinnor!

Det var så länge sedan intervjun gjordes. I september tror jag. På ett fik i centrala Stockholm. Ett par veckor senare kom fotografen Joi Grinde och tog flera fina bilder på mig. Jag såg för mig en artikel under 2012.

Men det var alltså nu det skulle ske.

Och det känns roligt, intressant och tankeväckande att jag får tidningen i handen samma dag som jag bloggade på temat: "Jag kan tala om sex på ett påklätt sätt."

Som att där kom ytterligare ett kvitto på det.

Och jag längtar efter att snart få stå inför en grupp igen... och tala... möta blickar... inspirera.

Till dess kan du köpa ditt exemplar av Allas veckotidning. Nummer 13 2013 - utkommer på riktigt i morgon, tror jag.

Jag deltar i bloggutmaningen #blogg100. Detta är dag 53.

Related

sexualitet 5299827719904185778

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item