charlottecronquist

Det kanske räcker med att vara tillsammans?

Stressen kan ta mig , särskilt när jag egentligen inte har mycket att göra. Jag fyller dagarna med masssor av innehåll. Jag gör. ...



Stressen kan ta mig, särskilt när jag egentligen inte har mycket att göra.
Jag fyller dagarna med masssor av innehåll.
Jag gör.
Så kommer ett barn och hälsar på. Är tillsammans med mig.
Och jag inser att det är där jag verkligen vilar. I varandet.

I helgen åker jag på kvinnofestival i Mundekulla. För första gången som enbart deltagare. Jag behöver vara. 
Så jag ska åka dit och vara. 
Närvara. 
Ta emot livet. 
Njuta av naturen. 
Njuta av kvinnorna. 
Följa med i det jag orkar. 
Och kanske sova mer än vanligt.
Jag har nästan ingen agenda (jo, jag ska dela ut några flyers… och lite lite annat) och för mig är det fantastiskt, att nästan inte ha en agenda.


Jag ska ta emot de möten jag får. 
I närvaro.

PS: Lite närvarohjälp kan du få här. 

Related

vara 294004101339843982

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item