charlottecronquist

Släpp skammen och njut av livet och sexualiteten.

Det är så lätt att låta känslor av skam krympa livet. Jag törs inte, för vad skulle andra säga då? En av mina missioner är att bidra ...




Det är så lätt att låta känslor av skam krympa livet.
Jag törs inte, för vad skulle andra säga då?
En av mina missioner är att bidra till att skammen slutar krympa livet.
Det första steget blir då att förstå sig på vad skam är och hur den skiljer sig från skuld.
Så lyssna på Alexander när han berättar om skam och skuld.



Och fundera på: När skämdes du senast?

Här kan du läsa mer om skam.

Och behöver du en ordentlig omgång rekommenderar jag dig att läsa min bok "Ingen skam i kroppen - frigör din sexuella kraft."

Related

YouTube 7578705845489059914

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item