charlottecronquist

Javisst ja! Jag är ju skattkistan.

Ibland tappar jag bort det. Att jag inom mig har svaren. Att jag inom mig har ljuset. Att jag är en fantastisk skattkista. ...




Ibland tappar jag bort det.
Att jag inom mig har svaren.
Att jag inom mig har ljuset.
Att jag är en fantastisk skattkista.
Och att det är jag som kan bestämma mig för att öppna den och använda mig av den.
I dag ska jag vara trygg i: JAG ÄR.

Det är en sådan dag i dag.
Jag är … allt jag vill.
Och när jag är … i andningen … i närvaron … då kommer det bubblande svar från mitt ännu omedvetna … svar som jag tar med mig i dagen…
… en sak som bubblade upp är:
Men tänk om jag skulle ta och ha releasefest för 100% Charlotte på Alla hjärtans dag.

Related

livet 5563824084849120523

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item