charlottecronquist

2013 året då mycket tog sig.

Det är härligt att från hjärtat säga att livet blir bättre hela tiden. Jag kommer att se tillbaka på 2013 som ett år då jag klev in i mi...


Det är härligt att från hjärtat säga att livet blir bättre hela tiden.
Jag kommer att se tillbaka på 2013 som ett år då jag klev in i mig själv som 100% Charlotte.
Och nästa år kommer jag att börja skörda frukterna av det ordentligt.
Det ser jag verkligen fram emot.

Tills dess. Njut av att vara du. Ta emot det som är. Lev i ögonblicket. Och sätt gärna en intention för nästa år. Ett av mina ord kommer att vara STAMINA, uthållighet. 

Kärlek
Charlotte





Här får du några extra tankar från mig... att reflektera över... 

Gott nytt år 2014!


Related

återblick 1838013694525830008

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item