charlottecronquist

Sexlek: Jag ska måla hela kuken...

Jag läser sexupplysaren Annie Navjords blogg sexoteket . Eller läser. Jag tittar snarare. Lekfull och upplysande blogg på en och samm...



Jag läser sexupplysaren Annie Navjords blogg sexoteket.
Eller läser.
Jag tittar snarare.
Lekfull och upplysande blogg på en och samma gång.
Och är det nu så att du är sugen på att leka - Annie erbjuder en ny sorts målarbok.
"Målarbok med fittor och kukar".

Går du in på Annies blogg får du några bilder att färglägga - så har du lite tråkigt så här i slutet av helgerna, fram med färgpennor och kritor ... och lek med könen, på ett alldeles riskfritt sätt ;)
Fyndigt.
Glatt.
Roligt.

Det är härligt med ett anslag som är mer en upplysning och mer än allvar. 

Vill du har mer inspiration till ett mer fritt förhållande till fittan, så rekommenderar jag bloggen fittforfight. Deras uttalade idé är:

Att säga fitta är så mycket viktigare än jag tänkt och trott. Att säga fitta är något politiskt, det är att få ord för min kropp och att aldrig mer skämmas och att kunna njuta för min egen skull och att ta makten och att aldrig någonsin mer osynliggöra en kroppsdel på mig och att veta hur fittor ser ut och hur min fitta ser ut och vad den tycker om och allt det fantastiska som fittan kan göra. Att säga fitta är fan makt.

Kanske finns det någon intressant kukblogg också? 



Related

sexoteket 6098111884347584084

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item