charlottecronquist

Charlottes frågelåda: Hur gör jag slut?

Nu öppnar jag frågelådan igen - och dagens fråga handlar om något som de flesta råkar ut för någon gång. Att göra slut. Har du tänk...





Nu öppnar jag frågelådan igen - och dagens fråga handlar om något som de flesta råkar ut för någon gång. Att göra slut.
Har du tänkt på att det kan gälla fler än en partner? Kanske finns det andra personer som det är dags att lämna bakom dig... eller nya att bjuda upp?
Skicka dina frågor till mig. Du kanske får ett svar som känns viktigt för dig.



Jag är en del av #blogg100. Detta är dag 9.

Related

kärlek 3679078125738313605

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item