charlottecronquist

Gå och rösta.

Det är EU-val i morgon. Lägg din röst. Visa att du bryr dig. Känn in vilket samhälle du vill vara med och medskapa. För mig är d...






Det är EU-val i morgon.
Lägg din röst.
Visa att du bryr dig.
Känn in vilket samhälle du vill vara med och medskapa.

För mig är dessa ord extra viktiga i detta val:

Hållbarhet.
Klimat.
Allas lika värde.
Feminism.
Miljö. 
Eget ansvar.
Rörelsefrihet.
Öppenhet.
Kärlek.
Medkänsla.
Konsumtion.
Livsvillkor.
Moder Jord.

Lyssna på ditt hjärta. Hör din inre röst. Låt den vara med och välja vem du ska rösta på. 


Jag är en del av #blogg100. Detta är dag 85. 

Related

värdering 3038433281312587852

Skicka en kommentar Default Comments

  1. Jag röstade efter mina tre hjärtefrågor. Miljö, jämställdhet och mot alla former av vinster i vår välfärd.

    SvaraRadera
  2. charlotterudenstam26 maj 2014 kl. 11:46

    Då ser jag nog partifärgen.... <3

    SvaraRadera

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item