charlottecronquist

Charlottes frågelåda: Hur ska jag hantera svartsjuka?

Det är söndag och tid för min frågelåda.  Något som då och då uppstår i relationer är känslan av svartsjuka.  Frågan är hur du hante...




Det är söndag och tid för min frågelåda. 
Något som då och då uppstår i relationer är känslan av svartsjuka. 
Frågan är hur du hanterar den? 
Om du känner den, vågar du ens vara i kontakt med den känslan? 
Vad skulle den kunna lära dig om dig själv och dig i relation till någon annan?
Om du har många frågor om livet och om hur du ska hantera det är ett hett tips att läsa min bok "100% Charlotte - Ta ditt inre ledarskap" - en bok som gör det möjligt för dig att reflektera över dina livsval.


Jag är en del av #blogg100. Detta är dag 86.


 

Related

frågelåda 793165491778853251

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item