charlottecronquist

Är The JoyRide Experience en sexfestival?

Alexander och jag får ofta frågan om The JoyRide Experience är en sexfestival.  Det korta svaret på frågan är nej.  Det längre s...





Alexander och jag får ofta frågan om The JoyRide Experience är en sexfestival. 
Det korta svaret på frågan är nej. 
Det längre svaret är intressantare och öppnar för reflektion.


Vad är livet för dig? När känner du dig flödande, vibrerande, energisk? 
Förmodligen gör du det när din sexuella energi är påslagen. 
Så för mig är det så att livsenergin och den sexuella energin är nära kopplade till varandra. 
Utan sexuell energi blir livet ganska platt och energifattigt.

Det vi gör på The JoyRide Experience är att bjuda in livsenergin och den sexuella energin. Vi gör det genom andning, dans, meditation, qigong, tantra, tao, närvaro, medvetenhet och genom att njuta. Vi skapar fem dagar då du kan känna dig fri att vara du och möta alla aspekter av dig och där du kan känna dig trygg att våga lite mer.

Det är så lätt att krympa ihop sitt liv av olika skäl och de skälen handlar ofta om rädsla. Vad ska andra säga om mig om jag är mig själv? Vad ska de tycka? Vad ska de tänka?

Men om jag är mindre rädd för vad andra ska tycka, om jag vågar lite mer... hur rikt kan livet bli då? Det är vad vi utforskar tillsammans på The JoyRide Experience, tillsammans med fantastiska workshopledare och andra deltagare.

Det pirrar i kroppen bara vid tanken på att vi ordnar detta äventyr för hundratals människor.
Och vi hoppas att du är en av dem. 

Så det långa svaret på frågan blir. Nej, The JoyRide Experience är ingen sexfestival, det är en plats där du kan känna livet vibrera och får tillgång till din sexuella energi. Vilka drömmar kan bli sanna om du väljer att vara med?


En massa mer inspiration om The JoyRide Experience kan du hitta här.

The JoyRide Experience, 9-14 augusti, i Hästveda. 
Life filled with love, sex and freedom to be you. Boka din plats till den fria världen.




Related

YouTube 4478649709047568515

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item