charlottecronquist

Frimodiga tankar i tidningen Free

Jag fick just nya numret av tidningen Free, där jag är frimodig och berättar mer om vem jag är och vad jag gör. Det känns roligt att se...


Jag fick just nya numret av tidningen Free, där jag är frimodig och berättar mer om vem jag är och vad jag gör.
Det känns roligt att se på mig själv, lite så där på håll, speciellt idag, när det känns som att jag har skapat mitt eget online-magasin.

Så här svarar jag på frågan: 
Vad är det viktigaste i livet för dig?

– Kärlek och att de jag älskar har det bra. Min sanning är att det finns två stora krafter i världen där den ena är rädsla och den andra är kärlek. Tyvärr tar rädslan alldeles för mycket plats vilket leder till våld, krig, konflikter, rasism och kränkningar. Jag vill bidra till det motsatta. En kärleksfull värld där vi alla hjälper till att leva hållbart, både i ett större och i ett mindre perspektiv.

Hm. Det låter ju riktigt bra det där.
Så jag passar frågan vidare till dig:
Vad är det viktigaste i livet för dig?



Related

livet 4195103467715557681

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item