charlottecronquist

Charlottes frågelåda: Hur ska jag hantera självkritik?

Bilden har jag lånat från illustratören Cecilia Lund: http://tanketank.se/ Jag får en fråga från en läsare som är självkritisk, som h...

Bilden har jag lånat från illustratören Cecilia Lund: http://tanketank.se/



Jag får en fråga från en läsare som är självkritisk, som har en förmåga att se det som inte känns bra, det som inte stämmer.

I det här klippet svarar jag på hur du kan bete dig när du fylls av självkritik.

I mitt svar bjuder jag också på en enkel övning som kan bidra till att du ser på dig själv mer kärleksfullt.







Läs gärna:
100% Charlotte - Ta ditt inre ledarskap.
Ingen skam i kroppen - frigör din sexuella kraft.

Gillar du mitt sätt att svara på frågor?
Jag har gjort en spellista med flera av mina frågelådor. Du kan lyssna här.


Charlotte Cronquist är kärlekskrigare
Love is the answer

Related

frågelåda 7347767513599650664

Skicka en kommentar Default Comments

  1. Jag kan sammanfatta mitt liv och mina tidigare vanor som "rädsla", "försvar" och "flykt". Idag känner jag mig inte lika rädd, vilket gör att jag inte behöver (eller vill) hamna i försvar (lika ofta) och således inte finner någon anledning till flykt. Kram Tim

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inre trygghet, skapar yttre styrka, tror jag. kram

      Radera

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item