charlottecronquist

Fredagsmys: Du är kärlek. Eller?

Tänk om livet är enklare än jag tror. Att jag är kärlek. Att jag är fri att vara vem jag vill. Att jag har skapat den världen om omger...


Tänk om livet är enklare än jag tror.
Att jag är kärlek.
Att jag är fri att vara vem jag vill.
Att jag har skapat den världen om omger mig.
Att jag går omkring i frukterna av mitt eget skapande.
Tänk om det är sant att det inte finns något att ångra, inget att frukta, inget att oroa sig över. 
Tänk om jag är och får precis det jag vill. 
Tänk om den yttre verkligheten bara är en spegling av den inre.
Tänk om livet är ett mirakel.

Det är meditationen för dagen, kanske veckan, kanske livet.
Jag är ett mirakel. Du med. 


Related

kärlek 2748670824578602342

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item