charlottecronquist

Charlottes frågelåda: Varför vågar jag inte dejta på riktigt?


När det kommer till dejting och relationer, är det ganska vanligt att gamla erfarenheter kommer i vägen. 
Tänk om jag möter någon som mitt ex? 
Tänk om jag känner mig lika kränkt som förra gången? 
Är det värt risken att känna mig sårad? 
Tänk om jag bli lämnad med ett brutet hjärta? 
 Det kan finnas många farhågor för den som söker en hjärtas kär. 
Minnen kan blockera. 
Men vad skulle hända om du möter en ny person, just som en ny? 
Om du lämnar din erfarenhetsryggsäck, den smärtkropp på tröskeln?





I dagens frågelåda möter jag en kvinna som törs dejta på håll, men bangar innan det är dags att träffas. 

Vill du höra tidigare svar i frågelådan kan du klicka här. 

 Behöver du coaching om sex och relationer kan du få en idé om hur det går till här.

Related

frågelåda 2110235026796747321

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item