charlottecronquist

Charlottes frågelåda: Vad är egentligen en energiorgasm?



När jag möter människor och talar om sexualitet och sexuell energi, händer det ganska ofta att de jag talar med ser ut som levande frågetecken.

Vad är energisex? Vad är energiorgasm? Vad är sexuell energi?

Ja frågorna hopar sig.


Den stora utmaningen för mig är att det kan vara ganska svårt att förklara vad energi är, eller hur det känns att få en energiorgasm.

I det här klippet svarar jag på en person om just det där med energiorgasm.

Jag kommer säkerligen att återkomma många gånger till energisex - även om den vane läsaren av min blogg troligen har upptäckt att jag då och då skriver om det, även om jag sällan använder just det ordet…




Kom till mig om du vill få in mer energi i kroppen, jag kan coacha dig till att känna mer av dig och din sexuella energi, eller något annat som är viktigt för dig.


Related

frågelåda 1844089821180357838

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item