charlottecronquist

100%-podden... jag gläntar på dörren och presenterar tre av de kvinnor jag haft nöjet att möta.










Det är så spännande för mig att starta ett helt eget projekt i ett nytt format.
Jag talar om 100%-podden, som jag alldeles strax ska starta.
10 juni tror jag att det är dags att trycka på startknappen.

Vad är en podd kanske du undrar?
Tja, det är som ett radioprogram utanför de traditionella kanalerna.
De flesta som gör poddar ger ut dem med jämna mellanrum, ganska ofta en gång i veckan.
Du prenumererar på de poddar som intresserar dig och kan lyssna på dem när du vill, helt gratis.
Det finns poddar för alla smaker, skulle jag tro.

Och nu ger jag mig alltså in i poddvärlden.
Det är en del att lära sig.
En del tekniska saker. En del praktiska saker. En del om marknadsföring. En del annat. 
Så nu producerar jag intervjuerna jag gjort, jag leker med bilderna jag har tagit, jag förbereder texterna som ska följa med poddavsnitten.
Att göra detta känns så meningsfullt och fyller mig så med energi.

I podden intervjuar jag både kvinnor och män - och här ser du tre av kvinnorna som jag har mött. 
Jag bara inte kunde hålla mig längre, utan gläntar lite på dörren.
Än är jag inte 100% på vem som ska få inleda... det får du troligen se på onsdag. Men det jag vet är att jag möter fantastiska människor som älskar livet... och att jag bara älskar at möta dessa människor.


Related

världen 2165498750483877346

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item