charlottecronquist

#7: 100%-podden möter Camilla Lebert Hirvi





Camilla Lebert Hirvi är kvinnan som mitt i ett framgångsrikt liv, sålde sitt hem och tillsammans med dåvarande make och barn svingade på sig ryggsäcken och gav sig i väg till Thailand, till ett liv i det okända.

Hon har en stark entreprenörssjäl Camilla, så förutom att hon började njuta mer av livet, så satte hon också igång rader av projekt. Bland annat var hon med och startade en svensk skola i Thailand (även om det inte nämns just i denna podcast.) Jag mötte Camilla för första gången för ett par år sedan på Rhodos, där jag, tillsammans med Agneta Geijer ledde en skrivarkurs som Camilla huserade.

Det var första gången jag hörde uttrycket digital nomad och på just den kursen fanns det fler än Camilla som tillhör den kategorin.

I dag vill hon bidra till att människor designar sina liv precis som de vill ha dem. Så livsdesigner alltså ett av de saker som skulle kunna stå på ett visitkort. Hon coachar också kring relationer, fixar kurser, ordnar retreater... allt i sin egen takt.

Så vill du möta en person som tillåter livet att verkligen ske, att verkligen blomma, som både kan vila och experimentera, som lyssnar inåt och agerar utifrån en inre kompass... Lyssna då på detta avsnitt av 100%-podden.

Här hittar du Camilla Lebert Hirvis hemsida.



Lyssna till podden i ljudspelaren:


Om det inte går att lyssna i din webbläsare, kan du pröva här istället.
Eller ännu hellre prenumerera på podden! Det kan du göra här.



100%-podden är mitt projekt där jag, Charlotte Cronquist, möter fantastiska människor som älskar livet. Du kan lyssna här, men det är ännu smidigare om du prenumererar på podden i podcastappen i din smarta mobil eller surfplatta. Sök 100%-podden så hittar den rätt.

I appen kan du lyssna på avsnitten i din takt. Det kommer ett nytt avsnitt varje onsdag med en ny spännande människa.

Du kan också bidra till det här projektet genom att skriva en recension i din podcastapp - det gör att den placeras högre i sökmotorerna och att fler utanför mitt personliga nätverk kan hitta podden.

Just nu gör jag 100%-podden helt idéellt och är du en person som vill vara med och stödja poddens budskap, med pengar, sponsring eller på något annat sätt - ta gärna kontakt. Min tanke är nämligen att #100procentpodden ska vara ett uthålligt projekt, med ett avsnitt varje vecka året runt.

Dessutom kommer det då och då specialavsnitt.

Som mitt eget sommarprogram 2015 eller avsnitt på engelska. Här det det första, en intervjua med Andrew Barnes, som bara älskar tantra.

Kärlek till dig, för att du är just du.


PS: Jag tar gärna emot tips på 100%-are att intervjua.

Related

100%-podden 58172307818401931

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item