charlottecronquist

Vill du möta din sensualitet i ett tryggt rum? Möt Robert Silber, amerikansk tantralärare som kommer till Sverige för först gången.



Kan du konsten att njuta av livet?
Kan du konsten att njuta av kroppen, av din sexuella energi, av själva livet i dig?
Vill du fördjupa dig mer i det, känna vibrationen och energin, känna hur kroppens känslighet blir större, hur du kommer mer i kontakt med din förmåga till njutning?
Då har du en utmärkt möjlighet i november, då Robert Silber från Hawaii kommer för att dela med sig av sina kunskaper och erfarenhet av att väcka medveten sensualitet till liv.


Jag har nyligen tillbringat en vecka i ett sällskap där Robert Silber ingick. Jag var i Grekland på Istas Core Gathering. Ista är en organism, ett slags nätverk, som förenar människor som jobbar med tantra, sexualitet, andlighet och shamanism.
En av dessa lärare är alltså Robert Silber, som när han inte åker runt om i världen och gör workshoppar, retreater och erbjuder personliga sessioner, håller till hemma på Hawaii, där han självklart bjuder på ännu mer av den varan.

Så jag befinner mig på en stor katamaran i den grekiska övärlden, tillsammans med en massa levnadsglada och sexiga människor. Robert och jag går ner i ett avskilt rum för att göra en intervju till 100%-podden (den är under produktion) där jag ska få en möjlighet (och senare du) att lära mig mer om hans passioner i livet.

Samtalet börjar på ett, för mig oväntat sätt. Han ber mig lägga mig ner vid honom. Vi ligger tätt ihop och andas, känner att vi skapar ett rum tillsammans, en samhörighet, en gemensam andning, ett space som öppnar för det kommande samtalet.

Så sitter vi sedan där, medan vattnet kluckar på utsidan, pratar om sex och livet och om hans personliga resa till att bli en person som lever på att sprida kärlek på sitt speciella sätt.

Just nu befinner han sig på en turné runt om i Europa. I november är turen kommen till Sverige och Stockholm.
Den 19 november är det en kväll för dig som är nyfiken på vad Consicous Sensuality kan vara. En kväll som innehåller meditation, rörelse och beröring. Hur skapar vi ett rum där vi kan växa i kärlek, tillit och förståelse för varandra?

Under helgen sker en workshop som startar på fredagkvällen den 20. Helgen kallas "Deeper flow into conscious sensuality" och där kommer vi att gå in djupare på att ge och ta emot beröring på olika sätt.

Robert Silber är utbildad i yoga, meditation, olika massagetekniker, inkluderande könsmassage och en massa annat. Han vill bidra till att vi lever livet fullt ut och tar med sexualiteten i livet och att vi vågar utforska dess potential på djupet.

Här är ett kort klipp ur intervjun vi gjorde på båten i Grekland.





Här kan du läsa mer om eventet på engelska (min blogg)
Här kan du läsa mer om eventet på Facebook.

Här kan du köpa din biljett till 19 november. 250 kr.
Här kan du köpa dina biljetter till helgen 20-22 november.
OBS! Early bird-pris 2000:- fram till 20 oktober, därefter 2800 kr.

Här kan du läsa mer om Robert Silber.

Related

världen 6560836598311709949

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item